صفحه فرود – Landing Page

صفحه فرود چیست و چرا مهم است؟ Landing Page

در بازاریابی دیجیتال ، یک صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که به طور خاص برای یک بازاریابی یا یک کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است. این جایی است که بازدیدکننده پس از کلیک بر روی پیوند در ایمیل یا تبلیغات Google ، Bing ، YouTube ، Facebook ، Instagram ، Twitter یا مکانهای مشابه در وب ، “فرود می آید”.

صفحه فرود چیست و چرا مهم است؟

 همانطور که به دنیای بازاریابی دیجیتال ، سئو و تبلیغات جستجوی پولی فرو می روید ، احتمالاً با واژگان کاملاً جدید و مجموعه مفاهیمی روبرو خواهید شد. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، مطمئناً در مورد چگونگی قرار دادن صفحات فرود در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود س questionsال خواهید کرد. ایجاد صفحه فرود یک کار ساده به نظر می رسد و ممکن است باشد ، اما ما می خواهیم تأکید کنیم که صفحات فرود از اهمیت حیاتی برای هدایت تبدیل برخوردار هستند.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود هر صفحه وب است که مصرف کننده می تواند در آن قرار بگیرد ، اما در حوزه بازاریابی ، این صفحه معمولاً یک صفحه مستقل ، متفاوت از صفحه اصلی شما یا هر صفحه دیگری است که به یک هدف واحد و متمرکز خدمت می کند. صفحه فرود پیگیری هر قولی است که در محتوای خود داده اید. اساساً ، گام بعدی برای مشتری شدن بازدید کننده است. صفحه فرود به شما امکان می دهد در ازای ارائه اطلاعات تماس ، تجارت ، نوعی پیشنهاد ویژه ، اطلاعات یا معامله را انجام دهید.

صفحات فرود را می توان از طریق کلیک ، منجر به صفحه دیگری مانند سایت تجارت الکترونیکی یا تولید مبتنی بر آن هدایت کرد. صفحات فرود نسل سرب معمولاً مواردی مانند کتاب الکترونیکی ، نسخه آزمایشی رایگان ، ورود به مسابقه یا ثبت نام وبینار را در ازای ارائه اطلاعات تماس ارائه می دهند. یک صفحه فرود خوب با متقاعد کردن مشتری احتمالی کار خود را انجام می دهد که ارزش دارد در ازای هر چیزی که ارائه می دهید ، مشخصات شخصی را ارائه دهد. صفحات فرود را می توان از طریق جستجوی کلی یا از طریق وب سایت شرکت خود پیدا کرد و احتمال اینکه مشتری بالقوه در آنجا باشد را افزایش می دهد.

نیازی به داشتن فقط یک صفحه مقصد ، یا حتی فقط یک صفحه مقصد در یک زمان نیست. در واقع ، کارشناسان بازاریابی احتمالاً پیشنهاد می کنند که شما چندین صفحه فرود را که با هدف تقسیم بندی مشتریان مشتری است ، حفظ کنید.

انواع مختلف صفحات فرود

به عنوان یک قاعده کلی ، استفاده از صفحات فرود به شما امکان می دهد توالی پس از کلیک را با یک صفحه اختصاصی که بازدید کننده را در مکان مناسب نشان می دهد ، تکمیل کنید. صفحات خانگی شلوغ یا صفحات محصول می توانند آب را گل آلود کنند ، در حالی که صفحات فرود کاملاً روشن می کنند که نتیجه کلیک بازدیدکننده چه نتیجه ای خواهد داشت. با ایجاد یک صفحه فرود ، تعامل بازدید کننده خود را اصلاح و بهبود می بخشید و در نتیجه شانس تبدیل را افزایش می دهید. همچنین اطمینان حاصل می کنید که از هزینه PPC خود بیشتر می گیرید – قبلاً برای این کلیک هزینه پرداخت کرده اید و یک صفحه فرود به شما کمک می کند ارزش آن را برای خود داشته باشید. با اطمینان از استفاده صحیح از صفحه فرود ، می توانید امکان تبدیل را حتی بیشتر کنید. بیایید نگاهی به انواع صفحه فرود و موارد استفاده آنها بیندازیم.

صفحه فرود در برابر صفحه اصلی وب سایت

اول از همه ، برخی از افراد ممکن است تعجب کنند که چرا باید با صفحات فرود اذیت شوند ، زیرا هدف اصلی این است که بازدیدکنندگان را به صفحه اصلی خود سوق دهند؟ پاسخ این است که ، اگرچه به دست آوردن بازدید در صفحه اصلی شما بدون شک چیز خوبی است ، اما به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شود تا یک صفحه فرود. صفحات اصلی حاوی اطلاعات زیادی است و کاربران را به پیمایش به مکانهای مختلف دعوت می کند. اگر یک بازدید کننده با در نظر گرفتن یک هدف خاص به صفحه اصلی شما برسد ، اگر ابتدا بخواهد چندین سرویس مختلف و گزینه های محصول را جستجو کند ، ممکن است خاموش شود. هدف اصلی صفحه اصلی هدایت کاربران به صفحات دیگر است که در آن اطلاعات مورد نظر خود را پیدا می کنند. صفحات فرود با داشتن صفحه ای که کاربر می خواهد – و بیان همان مقدار بدون هیچ قطعیت ، مرحله واسطه را از بین می برند.

صفحه اصلی شما به طور کلی در یک صفحه اصلی متمرکز و خاص است. در حالی که صفحه اصلی با ارائه تمام گزینه هایی که تجارت شما ارائه می دهد ، بازدیدکنندگان را بیشتر به وب سایت شما جذب می کند ، یک صفحه فرود یک فراخوان ساده و روشن را ارائه می دهد.

صفحه فرود نسل سرب

صفحه فرود تولید سرب یا سرب در درجه اول برای جمع آوری سرنخ ها با استفاده از فرم ثبت اطلاعات است. این صفحات بسیار متنوع هستند اما بیشتر در وسط کانال فروش استفاده می شوند ، در نقطه ای که مشتریان پیشنهادهای شما را ارزیابی می کنند و در آستانه حرکت به سمت قصد تبدیل یا دور شدن هستند. این هر دو درخواست و پاداش به طور همزمان ارائه می شود. پاداش پیشنهاد ویژه ای است که شما به منظور جلب سرنخ تبلیغ می کنید و درخواست اطلاعاتی است که در فرم خود می خواهید. درخواست و پاداش باید به خوبی متعادل باشد. هر چیزی را که تبلیغ می کنید باید ارزش داشته باشد مشتری جزئیات خود را به شما ارائه دهد و به لیست نامه های پستی شما اضافه شود.

کلیک کنید از طریق صفحه فرود

برخلاف صفحه تولید سرب که متکی به استفاده از فرم است ، بر اساس تعریف ، صفحه کلیک کلی است که اصلاً به فرم احتیاج ندارد. این یک واسطه ساده بین تبلیغات شما و صفحه ای است که در نهایت می خواهید مشتریان خود را به آن هدایت کنید. به عنوان مثال اغلب برای پیوند دادن تبلیغات به سبد خرید استفاده می شود. این فقط به یک توضیح ساده و کوتاه از آنچه بازدید کننده با کلیک کردن و یک پررنگ و لغو پیدا کرده است ، نیاز دارد

دعوت به عمل غیرقابل انعطاف با پیوند به مقصد نهایی.

صفحه را فشار دهید

مانند صفحه تولید سرب ، از صفحه فشار برای جمع آوری داده ها استفاده می شود. برخلاف یک صفحه تولید سرب ، با این حال ، این صفحه به طور کلی در نزدیکی بالای قیف فروش به کار گرفته می شود و تنها هدف آن جمع آوری آدرس های ایمیل برای افزودن پتانسیل منجر به لیست پستی کلی است. آنها صفحات فرود کوتاه و اصلی با عناوین پررنگ و کمترین مطالب هستند. یک اقدام واضح برای خواننده تردیدی ندارد که چه انتظاری از کلیک دارد. علاوه بر فرم کوتاه ، همچنین باید پیوندی باشد که خواننده را به مرحله بعد هدایت می کند و اگر بازدید کننده نمی خواهد ادامه دهد ، یک گزینه خروج نیز وجود دارد.

صفحه فروش

طراحی یک صفحه فروش اغلب دشوارترین است. با استفاده از این صفحه ، شما دیگر به سادگی در جستجوی Lead نیستید. این یکی از مواردی است که شما می توانید از آن در پایین قیف استفاده کنید و این باید مردم را متقاعد به خرید کند ، که پیشنهادی کاملا متفاوت از یک درخواست اساسی و ترکیب پاداش است. ایجاد صفحه ، از کپی گرفته تا طرح ، به لطافت و درک کامل نیازهای مشتریان و موقعیت آنها در سفر فروش نیاز دارد. یا در این مرحله می توانید خیلی سخت بفروشید و مشتری خود را پس بزنید ، یا به هر حال کم فروشی کنید و فروش خود را از دست بدهید. اینجاست که باید فروش خوب به سبک قدیمی در طراحی و تاکتیک های ارتباطی شما گنجانده شود.

طول صفحه بستگی زیادی به محصول شما و میزان گفتن شما دارد تا ارزش آن را برای مشتریان توضیح دهید. صرف نظر از طول ، باید یک زمین دقیق وجود داشته باشد که این مقدار را به روشنی نشان دهد ، با این هدف که آنها را کلیک کنند و روی آن دکمه کلیک کنند.

اطلاعاتی

ممکن است فکر کنید infomercial یادگاری از تبلیغات تلویزیونی در اواخر دهه 1990 است ، اما بسیاری از مشاغل با موفقیت روش های فروش خود را در استراتژی های دیجیتالی خود ، به ویژه در قالب صفحات فرود ویژه ، وارد می کنند. صفحات فرود infomercial به شدت با صفحات فشرده یا نسل سرب در تضاد هستند ، در حالی که این دو نوع با اختصار مشخص می شوند ، infomercials با استفاده از کپی که شیوه های احساسی و هیجان انگیز فروش های اواخر شب را به یاد می آورد ، یک داستان مفصل و طولانی را برای خوانندگان شما تعریف می کنند. کارشناسی ارشد. هدف این است که خوانندگان را پیمایش کرده و آنها را متعهد به خرید کنند.

صفحه چلپ چلوپ

صفحات Splash در هر نقطه از قیف فروش شما قابل استفاده هستند و احتمالاً ابتدایی ترین نوع صفحه فرود هستند. آنها معمولاً کپی بسیار کم ، یک یا دو تصویر جسورانه و ارتباطات بسیار ساده دارند ، معمولاً یک اطلاعیه یا یک درخواست ساده “بله” یا “نه”. آنها ممکن است قبل از ورود به وب سایت شما ، از خواننده شما بخواهند سن خود را تأیید کند یا زبان مورد نظر خود را انتخاب کند. اینها برای جمع آوری داده ها یا تولید سرنخ نیستند و فقط برای ارائه اطلاعات بسیار اساسی به بازدید کنندگان شما قبل از ورود به وب سایت شما هستند.

صفحات فرود ویروسی

صفحات فرود ویروسی در درجه اول برای ایجاد آگاهی از نام تجاری است. اگرچه آنها معمولاً دارای پیوندهایی به وب سایت شرکت یا صفحه وب دیگری هستند ، اما اینها معمولاً با ظرافت و بدون مانع ارائه می شوند. کلیدهای اصلی در اینجا محتوا است ، که باید به اندازه کافی آموزنده و یا سرگرم کننده باشد تا خواننده را درگیر خود کند و امیدوارم آنها را وادار به اشتراک گذاری صفحه ، همراه با توانایی به اشتراک گذاری صفحه از طریق رسانه های اجتماعی کند. این محتوا می تواند به صورت کپی نوشته شود یا می تواند شامل فیلم ها ، تصاویر یا حتی بازی ها باشد.

میکروسایت ها

همانطور که از نامش پیداست میکروسایت یک وب سایت اختصاصی و مینیاتوری است. این برنامه برای یک کمپین خاص یا با در نظر گرفتن یک هدف فروش هدفمند ایجاد شده است. این صفحه بیش از یک صفحه است ، اما هنوز هم به عنوان نوعی صفحه فرود توصیف می شود زیرا برای یک جنبه خاص از فروش و تلاش های تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. مایکروسایت ها اغلب از تبلیغات آنلاین رانده می شوند یا در کنار تبلیغات تلویزیونی کار می کنند.

چرا از صفحات فرود استفاده کنیم؟

شما در ساختن نام تجاری خود و ایجاد وب سایتی که نماینده آن باشد کار بزرگی انجام داده اید. اکنون شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام این سخت کوشی ها به فروش تبدیل می شود. اگر به دنبال ابزاری موثر برای تبدیل سرب هستید ، قطعاً صفحات فرود راهی برای ادامه کار هستند.

صفحه فرود یک روش عالی برای افزایش ترافیک ، بهبود SEO و ایجاد نام تجاری شما است. همچنین می تواند بخشی از یک استراتژی موثر PPC باشد. تقریباً 68٪ از مشاغل B2B از صفحات فرود برای تولید هدایت برای تبدیل در آینده استفاده می کنند. خوشبختانه برای شما ، 44٪ از این کلیکها به سمت صفحات اصلی هدایت می شوند ، که همانطور که در مورد آن بحث خواهیم کرد ، استراتژی خوبی نیست. صفحات فرود مشتریان را به سمت محصول ، خدمات یا پیشنهادی خاص سوق می دهد و آنها را ترغیب به اقدام می کند. این فرصت شما برای ایجاد تبدیل و ایجاد مشتری است.

اگر صفحات فرود بسیار مهم هستند ، چرا هر کسب و کاری از آنها استفاده نمی کند؟ خوب ، یک تصور غلط وجود دارد که ایجاد و حفظ آنها سخت است. خوشبختانه ، این درست نیست ساخت یک صفحه فرود کارآمد کمتر مربوط به درخشندگی و بیشتر در مورد جلب توجه مشتری به دنبال آن است.

چه چیزی یک صفحه فرود خوب ایجاد می کند؟

اولا ، صفحه اصلی شما نباید صفحه مقصد شما باشد. شما باید مشتریان احتمالی را به صفحه ای بفرستید که به آنها امکان می دهد از پیشنهاد ویژه ای که به آنها قول داده اید استفاده کنند. از آنجا که آنها به چیز خاصی گره خورده اند ، صفحه های فرود شما فرصت بیشتری برای جلب توجه برای مدت زمان طولانی تری دارند. صفحات فرود خوب چندین کار را انجام می دهند

1. آنها پیشنهاد را صفر می کنند ، نه شرکت. مشتریان آینده شما به دلیلی کلیک می کنند و با عدم دادن آنچه به آنها قول داده اید ، از آنها کلاهبرداری می کنید که اولین برداشت خوبی نخواهد بود. اکنون زمان ارائه تاریخچه دقیق شرکت شما نیست. این بدان معنا نیست که صفحه فرود نباید با مارک شرکت شما گره خورده باشد. درست برعکس. آنها باید عملکرد جداگانه ای داشته باشند ، اما هنوز هم باید توسعه نام تجاری شما باشد.

2. آنها متمرکز و بدون حواس پرتی هستند. محتوای موجود در صفحه مقصد شما باید هدف نهایی این باشد که کاربر هنگام تکمیل مراحل ثبت نام ، خواسته خود را بدست آورد.

3. فرم ها مرعوب کننده نیستند. فرم های طولانی به جای استفاده از هر فرصتی که ارائه می دهید ، می تواند برای بازدیدکنندگان دلهره آور باشد و آنها را ترغیب به حرکت کند. اگر به سادگی نمی توانید فرم خود را کوتاه کنید ، آن را به چند مرحله تقسیم کنید و به کاربر اجازه دهید ببیند دقیقاً در چه مرحله ای قرار دارد. به عنوان مثال ، ذکر نام و آدرس آنها ممکن است مرحله چهارم باشد.

4- آنها با مخاطبان خاص صحبت می کنند. تقسیم بندی مشتری شما به شما کمک می کند تا از طریق کمپین های سفارشی ، مصرف کنندگان خاصی را هدف قرار دهید. اگر مبنایی دارید که به یک پیشنهاد خاص مانند کتاب الکترونیکی یا تخفیف کشیده شده است ، صفحه فرود شما می تواند به عنوان یک دستگاه تقسیم داخلی تعبیه شده باشد ، به شما امکان می دهد این لیدها را به طور م goingثر پیش ببرید.

5- آنها اطلاعات خاصی در مورد مشتریان احتمالی شما جمع آوری می كنند. صحبت از مخاطبان خاص ، حتی اگر جمعیت مناسبی را به خود جلب کنید ، در صورت عدم جمع آوری اطلاعات صحیح ، نمی توان آنها را تبدیل کرد. مجموعه داده های جمعیت شناختی باید بیش از یک نام و آدرس ایمیل باشد. همچنین باید در مورد اینکه چرا شخصی کلیک کرده و ارتباط طولانی مدت او با شرکت شما چیست ، به شما ایده بدهد.

6. آنها پیشنهادات ویژه شما را با یک خانه ارائه می دهند. پیشنهادات ویژه آنلاین شما تا زمانی که به صفحات مقصد گره نخورند ، هیچ سودی برای تجارت شما نخواهد داشت. ایجاد صفحات فرود مکانی برای اقامت پیشنهادهای شما فراهم می کند.

7. آنها تشکر می کنند. صفحه فرود شما باید همیشه با تشکر از شما پیگیری شود. این نه تنها مودبانه است بلکه به مصرف کننده اطمینان می دهد که مراحل ثبت نام را به پایان رسانده اند.

8- آنها به کاربران امکان دسترسی به کانالهای بازاریابی دیگر را می دهند. مشتری آنچه را که اخیراً پیشنهاد داده اید دوست دارد. اکنون می توانید پیوندهایی به سایر پیشنهادات ، پروفایل های شبکه های اجتماعی خود یا ثبت نام لیست ایمیل ارائه دهید.

در این شکی نیست ، مطمئناً ما در جهانی متصل به دیجیتال زندگی می کنیم. حرکت جسورانه به جلو با یک کمپین بازاریابی دیجیتال به راحتی می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی باشد که برای تجارت خود انجام می دهید. همانطور که جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال خود را ایجاد می کنید ، شامل صفحات فرود یک حرکت هوشمندانه است و هم شما و هم مشتریان می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .