برند یا نام تجاری

برند یا نام تجاری چیست؟

برند همه راه هایی است که شما می توانید تصویری از شرکت خود را در نظر مشتریان خود ایجاد کنید.

با ایجاد یک وب سایت که آنچه شما ارائه می دهید توصیف می کند ، با طراحی تبلیغاتی که کالاها و خدمات شما را تبلیغ می کند ، انتخاب رنگهای خاص شرکت که با شرکت شما مرتبط خواهند بود ، ایجاد یک آرم و نمایش آن در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود ، نام شرکت خود را می گذارید . یعنی شما در حال شکل دادن به چگونگی و برداشت افراد از کسب و کار خود هستید.

و آنچه مشتریان شما درباره نام تجاری شما می گویند واقعیت است (نه آنچه دوست دارید آنها فکر کنند). این تصوری است که با شنیدن نام کسب و کار شما در ذهن آنها ایجاد می شود. این بر اساس احساسی است که آنها دارند و مبتنی بر تجربیاتی است که با شما داشته اند ، خوب یا بد.

نقطه چیست؟

هدف از نام تجاری این است که به راحتی و به راحتی به مشتریان خود کمک کنید تا بفهمند شما چه چیزی را ارائه می دهید و تفاوت شما چیست. اما این نه تنها USP (پیشنهاد فروش منحصر به فرد) است ، بلکه ترکیبی از تمام راه های برقراری ارتباط با آنچه که شما برای آن ایستاده اید است.

علاوه بر آرم و رنگ های شرکتی ، می توانید پیام مارک خود را از طریق:

محیط و جو فروشگاه شما

نحوه برخورد پرسنل شما با مشتریان

لباس کارکنان شما چگونه است

محصولی که حمل می کنید

قیمتی که می گیرید

بسته بندی محصول

روابط عمومی

سخنرانی عمومی

ایمیل مستقیم

حمایت مالی

تبلیغات

مشارکت های غیرانتفاعی

آنچه مشتریان و چشم انداز شما از همه اینها می گیرد ، برند شما را شکل می دهد.

ساختن نام تجاری

اگر کسب و کار شما هنوز یک مارک ثابت ندارد ، یا آنچه را که برند شما در حال حاضر می پسندید دوست ندارید ، وقت آن است که نام تجاری خود را تغییر دهید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید برای شکل گیری ادراک عمومی به سمت بهتر انجام شود:

مشخص کنید مشتریان شما در مورد تجارت شما بیشتر دوست دارند. چه چیزی باعث برجسته شدن شما می شود؟ نقاط قوت شما چیست؟

یک پیام تجاری ایجاد کنید که آنچه را که تجارت شما قصد دارد برای مشتریان خود انجام دهد – بهترین چیزی که شما در آن هستید.اطمینان حاصل کنید که عناصر بصری شما با پیام و نام تجاری شما مطابقت دارد. اگر قول نوآوری دارید ، از تصاویر خاکستری و خسته کننده استفاده نکنید.استانداردهایی را برای لباس و رفتار کارمندان ایجاد کنید که از وعده تجاری شما پشتیبانی می کند. اطمینان حاصل کنید که آنها برند شما را درک می کنند و می توانند از آن پشتیبانی کنند.تصاویر خود را در هر ابزار بازاریابی که استفاده می کنید ، از تبلیغات گرفته تا علامت گذاری برای ذخیره نمایشگرها تا نامه های پستی تا کیسه های خرید ، استفاده کنید.نام تجاری یک فرآیند پیچیده است ، عمدتا به این دلیل که موفقیت یا عدم موفقیت آن توسط واکنش مشتریان شما نسبت به عمل تجارت با شما تعیین می شود.

با پرو وبساز بروز باشید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .